Tiedote tekstiviestikyselystä

Arvoisa asiakas, olemme aktivoineet käyttöön asiakastyytyväisyyskyselyn tekstiviestillä (my.roidu.com) 1.9.2025 alkaen. Huomioithan, että järjestelmä Acute (Vitec Acute Oy) on lähettänyt kyselylinkin virheellisesti myös aiempiin käynteihin liittyen, minkä vuoksi olet saattanut saada useita tekstiviestikyselyitä. Näihin vanhoihin linkkeihin ei voi vastata, ja ne voi huoletta poistaa. Pahoittelemme tilannetta ja teemme parhaamme, että tilanne korjataan mahdollisimman nopeasti. Kiitos ymmärryksestäsi!

Kesän aukioloajat 2025

To 19.6. kaikki toimipisteemme sulkevat klo 14. Juhannusaattona 20.6. kaikki toimipisteemme ovat suljettuna. Kokkolan Mariakadun, Pietarsaaren ja Kannuksen toimipisteet palvelevat normaalein aukioloajoin ma–to klo 8–16 ja pe klo 8–14 koko kesän ajan juhannuksen aukioloaikoja lukuun ottamatta. Muut toimipisteemme ovat suljettuna kesän aikana seuraavasti: Kesäaikana toiminnassamme keskitytään sairasvastaanottopalveluihin. Psykologi– ja fysioterapeuttien palveluja on myös saatavilla läpi … Lue lisää

Otamme käyttöön tekstiviesti-ilmoittautumisen 1.5.2025 alkaen kaikissa toimipisteissämme

1.5.2025 alkaen ilmoittautuminen vastaanotolle tapahtuu tekstiviestillä kaikissa Työplussan toimipisteissä. Kokkolan Mariankadun toimipisteessä käytössä ollut ilmoittautumisautomaatti poistuu käytöstä 30.4.2025. Saat ilmoittautumisohjeet tekstiviestillä 30 min ennen vastaanoton alkua. Vastaanotolle voi ilmoittautua myös asiakaspalvelupisteessämme.

Uudistamme työterveyshuollon laskuihin liittyvien kustannus- ja henkilöerittelyjen toimittamista 1.5.2024 alkaen

2024 laskutustietojen muutos

Jatkossa itse lasku toimitetaan vastaanottajan ilmoittamaan laskutusosoitteeseen. Laskun liitteet puolestaan toimitetaan YritysPlus-palveluun. YritysPlus-palvelu täyttää henkilötietojen käsittelemiseen asetetut tietosuojavaatimukset, ja tämän vuoksi lähetämme jatkossa työterveyshuollon laskuihin liittyvät erittelyt sitä kautta. Voitte ottaa YritysPlus-palvelun käyttöön ottamalla yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen laskutus@tyoplus.fi. Viestissänne ilmoittakaa seuraavat tiedot: Perustietojen perusteella avaamme teille oikeuden YritysPlus-palvelun käyttöön. Kun oikeus on avattu, voitte kirjautua … Lue lisää

Työterveyshuollon korvausten hakeminen sähköisesti

Tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuutta hakea korvausta työterveyshuollon kustannuksista toimittamalla korvaushakemuksen esitiedot sähköisesti Kelalle perinteisen paperilomakkeen sijaan. Työterveyshuollon korvausten asiointipalveluun kirjaudutaan Suomi.fi-tunnistuksella. Palveluun voi tunnistautua henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla, mobiilivarmenteella tai varmennekortilla. Työterveyshuollon korvaushakemuksen esitiedot toimitetaan järjestelmässämme olevan tilikausitiedon mukaisesti. Jos tilikauden ajanjaksossa tapahtuu muutos, on siitä ilmoitettava laskutukseemme mahdollisimman pian osoitteeseen laskutus@tyoplus.fi Mikäli yrityksenne on kiinnostunut hakemaan työterveyshuollon … Lue lisää

Lääkärichat palvelee nyt myös viikonloppuisin

Lääkärichat

Lääkärichat-palvelumme on käytettävissä myös viikonloppuisin. Uusi palveluaika mahdollistaa yrityksenne työntekijöiden pääsyn lääkärichattiin viikon jokaisena päivänä. Lääkärichat on avoinna ma-pe klo 8-20 ja la-su klo 10-16. Hoitajachat on avoinna ma-pe klo 8-13. Lisätietoja etävastaanotostamme löydät täältä: Lue lisää etävastaanotosta. Tervetuloa etävastaanotollemme!

© 2025 Työplus Yhtiöt Oy Web design: Wikström Media